7 september 2014

Artur ett år!

Mitt yngsta barnbarn Artur har just fyllt ett år. Detta firades med kaffe och tårta hemma hos honom och hans föräldrar.
Det har varit fantastisk roligt att följa honom under hans första år. Jag hade förmånen att få passa honom ett par dagar i juli.  Han hade precis börjat ta enstaka steg, så det var fullt upp med att finnas till hands, eftersom allt skulle undersökas. Roligast var att vara i lekparken och gunga.
Nu nu på ettårsdagen går han stadigt och det måste vara underbart för honom att kunna ta sig fram nästan obehindrat. Han tycker att det är väldigt trevligt att få träffa folk och tycker att min hund är väldigt spännande. Artur är en väldigt glad och nyfiken pojke.
Artur bor nu i Fredhäll, men kommer i december att flytta till en större bostad i Gröndal. Sedan bär det av till Reykjavik, där han mamma skall studera under ett halvår.




Foto: Mattias Wandler



I lekparken. Foto: Mattias Wandler

Med kusinen Pontus i Vasaparken. Foto: Mattias Wandler




Här äts det födelsedagstårta
Massor av födelsedagspresenter

1 kommentar:

  1. Underbar liten kille - och tidig! Det är fantastiskt att kunna följa sina barnbarn så nära. När mina äldsta barnbarn var små hade jag 100% i skolan och 67% i kyrkan, så jag var aldrig ledig. Men nu när jag är pensionär träffar jag dem minst en gång i månaden trots att de bor två timmars bilresa bort.

    SvaraRadera

Lidingö vårsalong och konstrunda 2024

Årets vårsalong i Lidingö stadshus pågår den 13 - 28 april. Vårsalongen avslutas med den så kallade Konstrundan. Den pågår 26, 27 och 28 apr...